support@oneworld.ge 

+995 32 2 14 68 42

  • დისტანციური სწავლება
  • კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯი
  • Advertising & PR ვიდეო გაკვეთილებით

Advertising & Public Relations - კემბრიჯის სადიპლომო კურსი ვიდეო გაკვეთლებით

Cambridge International College Level 4 Diploma Program in Advertising & Public Relations რეკლამის და საზოგადოებრივი ურთიერთობების სფეროთი დაინტერესებულ ყველა მსურველს აძლევს შესაძლებლობას მოკლე დროში მიიღოს ამომწურავი ცოდნა და დიპლომი საერთაშორისო აღიარების მქონე ბრიტანული სასწავლებლისგან. ჩვენი ექსკლუზიური პარტნიორის, კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის CIC დისტანციური სწავლების სადიპლომო პროგრამები 2005 წლიდან დიდი პოპულარობით სარგებლობს. სწორედ ამიტომ გადავწყვიტეთ, რომ მოვიწვიოთ დარგის წამყვანი სპეციალისტები და გავხადოთ პროგრამები უფრო მეტად საინტერესო და პრაქტიკული.

Advertising & Public Relations აერთიანებს სადიპლომო დისტანციური სწავლების პროგრამასა და ჩვენი მოწვეული ტრენერის, თეონა ბაღდავაძის მიერ შემუშავებულ საკითხებს. სახელმძღვანელოში მოცემული 12 მოდულის პარალელურად, თითოეულ მსმენელს ექნება წვდომა ვიდეო გაკვეთილებზე. ვიდეო გაკვეთილები მოიცავს მოდულის შესაბამის პრაქტიკულ მაგალითებს, ანალიზს და საერთაშორისო სტანდარტების ჩვენს რეალობაზე მორგების ტაქტიკის შესწავლას.

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის პროგრამა Advertising & Public Relations შედგენილია დარგის წამყვანი სპეციალისტების მიერ პრაქტიკულ მაგალითებზე დაყრდნობით. პროგრამის შინაარსი მაქსიმალურად პრაქტიკულია, რაც იმის გარანტიას იძლევა, რომ პროგრამის დასრულების შემდეგ აპლიკანტი იძენს ახალ პროფესიას ან საგრძნობლად იღრმავებს ცოდნას.

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომები შეესაბამება ბრიტანეთის განათლების სისტემის (British National Qualification Framework) დონეებს. Advertising & Public Relations არის მეოთხე დონის (Level 4) პროგრამა. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემდეგ, აპლიკანტი იღებს Level 4 ბრიტანულ დიპლომს. 

სწავლება არის სრულად დისტანციური. სასწავლო მასალა მოგეწოდებათ ინგლისურ ენაზე, ვიდეო გაკვეთილები კი, ქართულ ენაზე. ყველა აპლიკანტს ყავს ტუტორი, რომელიც სასწავლო პროცესის განმავლობაში გიწევთ კონსულტაციას თქვენთვის საჭირო საკითხებზე.

პროგრამას უძღვება თეონა ბაღდავაძე, კომპანია Key Communication - ის დამფუძნებელი, საზოგადოებასთან ურთიერთობების სპეციალისტი მრავალწლიანი გამოცდილებით.
თეონამ რამდენიმე წლის წინ თავად გაიარა კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის რეკლამის და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დისტანციური სწავლების კურსი. 

თეორიული კურსის მთავარი საკითხები:

Module 1 - Advertising, Advertisers and Advertisements

  • Advertising, its importance, ideas and products, features of advertising, the market, marketing
  • Product advertising, direct action and indirect action advertising, primary and selective advertising
  • Corporate advertising, political advertising, public service advertising, charity advertising
  • Types of advertisers, the media: representatives, agencies, departments, support services

Module 2 - Advertising Media

  • The wide variety of media, choices which advertisers must make, reaching specific markets
  • Print media: newspapers, magazines, periodicals, supplements
  • Direct mail advertisers, outdoor advertising, transit advertising, speciality advertising, point of sale advertising
  • Broadcast media, radio, television, networks, commercials, sponsorship, cinema advertising

Module 3 - Advertising Agencies

  • The functions of advertising agencies, client requirements, expertise
  • Organisational structure of agencies, management, media, research print and other departments
  • Creative development and production
  • Agency account groups, earning revenue, commission and charges


Module 4 - Creating the Advertising Message

  • Advertising copy, the written elements, copywriters, information copywriters need, product selling points
  • Buyers and purchasers, consumers, commercial buyers, buying motives of consumers:
  • The advertisement draft or outline copy, headlines, the body of the copy
  • Copywriting style, wording, sentences, paragraphs, other elements, brands, trademarks, copyright, logos, themes

Module 5 - The Illustrated Advertising Message

  • Illustrations and visuals, their purpose
  • The layout of an advertisement, layout artists, art directors, styles of advertisement layouts
  • Principles of design: visual balance, contrast, proportion, unity, eye movement
  • Stages in layout preparation, layout production by computer and by hand, printing processes

Module 6 - Preparing Radio, Television and Direct Mail Advertising

  • Writing radio commercials, planning, outline copy, types of radio commercial, tools of the radio copywriter
  • Television commercials, characteristics, types, elements, planning, scripts, storyboards
  • Direct mail advertising materials, the message, components of direct mail packages, style
  • Sales literature, types, features, creating impact, response literature, forms, using computers

Module 7 - Public Relations (PR) Theory and Practice

  • Public relations aims: communication, dissemination of information, definitions of public relations
  • Goodwill, publics, pluralism in PR, public opinion, opinion polls:
  • How advertising and PR work together, differences between PR, advertising, sales promotion, publicity
  • Public relations objectives, public relations techniques, press releases and conferences, feature articles

Module 8 - Public Relations Practitioners and Personnel

  • Qualities required by PR practitioners, internal PR departments, managers, responsibilities, activities
  • PR consultancies, specialisation, clients, services, accounts, fees, business aspects, client meetings
  • Advantages and disadvantages of employing a consultancy
  • PR budgets, fixed and variable costs, PR department programme budgets, PR consultancy budgets

Module 9 - PR Programmes and Campaigns

  • Planning for PR programmes, stages, appreciation of the situation, attitudes to be changed, the reality
  • Deciding on priorities, determining the target audience(s), importance of doing so Selecting the media and techniques, managing the budget
  • Measuring results of PR activities, qualitative and quantitative results, methods of measuring results

Module 10 - Sales Promotion

  • The key elements of the promotion mix, effects, customers, responses.
  • Sales promotion target audiences: consumers, commercial and professional buyers, distributors, stockists
  • Reasons for using sales promotion, setting sales promotion objectives, advertising and sales promotion
  • Consumer sales promotion, joint sales promotions, trade sales promotion, salesforce sales promotion

Module 11 - Promotional Campaigns

  • What a promotional campaign should consist of, planning and operation of a promotional campaign
  • Campaign planning, situation analysis, consumer review, competition, SWOT analysis, campaign objectives
  • Campaign strategy, determining the promotion mix, targeting the selected audiences
  • Marketing communication activities, campaign theme, advertising media, messages, public relations

Module 12 - Measuring Advertising Effectiveness

  • Reasons for undertaking advertising research, what advertising or evaluation research involves
  • Measuring advertising effects and opinion changes, opinion and attitude studies, direct and indirect methods
  • Measuring magazine audiences, measuring newspaper audiences, measuring television audiences
  • The value of advertising effectiveness measurement and how that can be used

 

რეგისტრაცია, მიმდინარეობა და ვადები  

სწავლება არის სრულად დისტანციური.
ბრიტანეთიდან ჩამოდის სახელმძღვანელო. სწავლის პერიოდი არის მაქსიმუმ 1 წელი. გამოცდის ჩაბარება შესაძლებელია სწავლის დაწყებიდან მინიმუმ 3 თვეში. გამოცდა ჩამოგვაქვს აპლიკანტის მოთხოვნის შესაბამისად. გამოცდა იწერება სუპერვიზირების ქვეშ და იგზავნება ისევ ბრიტანეთში. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში ჩამოდის დიპლომი. გამოცდაზე ჩაჭრის შემთხვევაში აპლიკანტს შეუძლია ერთი წლის განმავლობაში კიდევ ერთხელ ჩააბაროს გამოცდა.

რეგისტრაცია და გადახდა (1 სამუშაო დღე) ➡️ სახელმძღვანელოს ჩამოტანა (3 კვირა) ➡️ სწავლის პროცესი: აპლიკანტის სურვილის მიხედვით, მაქსიმუმ 1 წელი ➡️ გამოცდის ჩაბარება (დაწყებიდან მინ. 3 ან მაქს. 12 თვეში) ➡️  დიპლომის მიღება ბრიტანეთიდან (3 კვირა)

  • სახელმძღვანელოს ჩამოსვლამდე იღებთ პირველი მოდულის ელექტრონულ ვერსიას და წვდომას პირველ ვიდეო გაკვეთილზე.
  • სახელმძღვანელოს ჩამოსვლის შემდეგ, მიიღებთ წვდომას ყველა ვიდეო გაკვეთილზე.

პროგრამის გასავლელად მოითხოვება ინგლისური ენის ცოდნის მინიმუმ საშუალო (Intermediate) დონე. გაიარეთ ონლაინ ტესტი ან წარმოადგინეთ ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი. 
რეგისტრაციისთვის დააჭირეთ ღილაკს ან დაგვიკავშირდით 0322146842.

 

ღირებულება და ანგარიშსწორების წესი

პროგრამის ღირებულება: 1950 ლარი

გადახდა ხდება ერთიანად, რეგისტრაციისას. აპლიკანტთან ხელშეკრულების გაფორმების შემდეგ, CIC - ის ვუკვეთავთ პროგრამას.
მოქმედებს თიბისი ბანკის 0%-იანი განვადება.


ღირებულება მოიცავს:

Cambridge International College Level 4 Diploma Program Advertising & Public Relations

    • სახელმძღვანელოსა და აფილაციის დამადასტურებელი დოკუმენტის ჩამოტანას
    • წვდომას თითოეული მოდულის შესაბამის ვიდეო გაკვეთილზე
    • ტუტორის დახმარებას სწავლის მთელი პერიოდის განმავლობაში
    • დისტანციური სწავლების დეტალურ ინსტრუქციას საუკეთესო შედეგისთვის ‘Study & Training Guide’ 
    • მოდულების შესაბამის Self-Assessment Test - ებს და პასუხებს, ასევე Progress Chart-ს.
    • პროგრამის სუპერვიზირებას, კონსულტაციებს, საკონტროლო ტესტირებას
    • ფინალური გამოცდის მოწყობას სუპერვიზირების ქვეშ
    • მეოთხე დონის დიპლომს - გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთვევაში
    • საფოსტო სერვისს

 

 

 

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის სადიპლომო პროგრამების შესახებ ინფორმაციას ნახავთ აქ. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, მხოლოდ Advertising & Public Relations აქვს ვიდეო გაკვეთილები.

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის სადიპლომო დისტანციური სწავლების პროგრამები

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის შესახებ

წარმატებული კურსდამთავრებულები

კონტაქტი

 

+995 32 2 14 68 42


თბილისი, ი. ჭავჭავაძის 37მ, აქსისის ბიზნეს ცენტრი


support@oneworld.ge